Обмін і повернення товару

Обмін і повернення товару регламентується Законом України «Про захист прав споживачів», згідно з яким покупець має право повернути товар продавцеві протягом 14 днів з дня покупки.

Повернення товару від покупця

Повернути товар належної якості (або обміняти його на інший) можна, якщо дотримані наступні умови повернення товару:

товару немає в переліку товарів, які не підлягають обміну та поверненню;
товар не використовувався, повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки (розтин упаковки не вважається пошкодженням товарного вигляду);

  • пройшло менше 14 днів з моменту отримання товару;
  • Якщо не дотримані умови повернення - ми можемо відмовити покупцеві в поверненні товару.
  • Для товарів неналежної якості діють інші норми Закону України «Про захист прав споживачів».

Доставка товару відбувається за рахунок покупця.

При отриманні товару у відділенні поштового служби оглядаємо його, перевіряємо комплектацію і наявність пошкоджень.

Якщо виявлені пошкодження або неповна комплектація товару, ми можемо відмовити покупцеві в поверненні.

Повернення грошових коштів покупцю

1. Відповідно до законодавства, при поверненні товару розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на момент покупки.

2. За домовленістю з покупцем, ми також можемо провести обмін на товар за тією ж вартістю або з перерахунком ціни.

3. Якщо товар був попередньо оплачений, але при отриманні покупець відмовився від товару в односторонньому порядку без поважних причин, що спричинило за собою додаткові витрати продавця (платне зберігання, зворотна доставка), тоді повернення грошових коштів може бути проведено за вирахуванням суми додаткових витрат продавця .